Մի անգամ անտառում — Առաջադրանքներ

1.Կազմի՛ր 5 հարց Ստեփան Զորյանի  «Մի գիշեր անտառում» պատմվածքի համար: Գրի՛ր բլոգումդ:

Ի՞նչը հեղինակը չտարբերեց շնից:

Ի՞նչ ձայներ լսեց հեղինակը:

Ինչո՞ւ նրանք գնացին այդ անտառ:

Ինչո՞ւ հեղինակը սկսեց լացել:

Ինչո՞ւ բուի ձայների մասին հեղինակը չգիտեր, եթե նա լիքը անգամ եղել է անտառում:

2. Երբևէ անտառում գիշերե՞լ ես: Եթե այո, ապա պատմի՛ր այդ գիշերվա մասին, իսկ եթե ոչ, ապա պատկերացրո՛ւ, թե գիշերում ես անտառում:  Պատմի՛ր բլոգումդ:

Ես պատկերացնում եմ բուի ձայները: Լսում եմ վախեցնող ձայներ: Թվում է ինչ-որ մեկը իմ մոտ է: Ես աչքերս փակում եմ: Մտնում եմ իմ անտառային երազների մեջ և քնում եմ:

3.Գրի՛ր տրված բառերի հնչյուններն ու տառերը:

Այսպես՝  որովհետև — 8 տառ, 10 հնչյուն

ամենևին — 7 տառ, 8 հնչյուն

որպեսզի — 7 տառ, 8 հնչյուն

եռանդ — 5 տառ, 6 հնչյուն

թևեր — 4 տառ, 5 հնչյուն

ճանապարհ — 8 տառ, 7 հնչյուն

0 comments on “Մի անգամ անտառում — ԱռաջադրանքներAdd yours →

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով