Մայրենի — Ինքնաստուգում

1.(ճիշտ եմ արել. 3 միավոր) Ամառվա մի օր ուղևորները, կեսՕրվա շոգից սաստիկ հոԳնած, ճանապարՀ էին գնում: Նրանք տեսան մի սոսի, մոտեցան և պաՌկեցին նրա ստվերում` հանգստանալու: Նայելով սոսու ոստերին` իրար մեջ խոսեցին.
— Բայց ախր անպտուղ է այդ ծառը և մարԴկանց համար անօԳուտ:
Սոսին նրանց տխրաձայն պատասխանեց.
— Ապերախտ եք դուք, իմ հովանուց օգտվում եք և տեղնուտեղն էլ ինձ անպտուղ ու անօգուտ անվանում: Այդպես էլ որոշ մարդկանց բաԽտը չի բերում. նրանք լավություն են անում մերձավորներին, բայց շնորՀակալություն չեն ստանում:

2.(ճիշտ եմ արել. 2 միավոր) Ուղևորները, ճանապարհ, ոստերին, որոշ

3.(ճիշտ եմ արել. 2 միավոր) ճանապարհ — 8 տառ, 7 հնչյուն
ուղևոր — 5 տառ, 6 հնչյուն
սոսի — 4 տառ, 4 հնչյուն
ոստ — 3 տառ, 4 հնչյուն

4.(ճիշտ եմ արել. 1 միավոր) Ու — ուղտ
Ղ — ղեկ
Եվ — Եվրոպա
Ո — ոտք
Ր — րոպե

5.(ճիշտ եմ արել. 2 միավոր) ուղևոր — ճամփորդ
անօգուտ — ավելորդ
ոստ — փոքր ճյուղ
ապերախտ — անշնորհակալ
գլուխ տալ — բարևել
շունչը փչել — մեռնել

3 + 2 + 2 + 1 + 2 = 10

0 comments on “Մայրենի — ԻնքնաստուգումAdd yours →

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով