Իմ Դպրոցը

Ոնց որ բոլոր մարդիկ սովորում են դպրոցում։ Ես ել եմ սովորում դպրոցում։ Իհարկե, բայց սա այն սովորական դպրոցը չէ որտեղ ասենք գալիս ես հաց ուտելու քեզ տալիս են մենակ գրեչկա և նրբեռշիկ։ Սա շատ լավ դպրոց է։ 2018 թվականին ես գնացի դպրոց, հյուսիսային դպրոց։ Նա ինձ շատ լավը թվաց։ Ամեն ինչ լավ էր և ես հիմա արդեն երրորդ դասարան եմ և շուտով կդառնամ չորրորդ դասարան։ Ես ունեմ լիքը ընկերներ դպրոցում և ես շատ եմ ուզեցել գրքեր գրել և ես հիմա գրում եմ։ Հենց ես իմ գիրքը անունով՝ Վիլլի Սմիթն ու Հրեշների Աշխարհը վերջացնեմ ինձ թվում է ես կդառնամ հայտնի, բայց դեռ Վիլլի Սմիթի գրքերը շատ են լինելու։ Դեռ հիմա ես լիքը հեքիաթներ ունեմ, որոնք դուք կարող եք կարդալ իմ բլոգում և շուտով իմ բլոգում կհայտնվի մի վեպ։ Լավ դա հետո կշաուրնակենք հիմա դպրոցի մասին։ Մենք դպրոցում գնում ենք մարզական և շախմատ ենք խաղում ընտրություն ենք անում, ֆլեշմոբեր ենք անում։ 1989 թվականին ստեղծվեց մեր դպրոցը և հիմա մեր դպրոցը համաիրա 32 տարեկան է։ Հաջողություն։

0 comments on “Իմ ԴպրոցըAdd yours →

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով