Թռչող Կղզին 2։ Նոր Արկած

  • Ա՜ա՜ա՜։

Օ… Բարև ձեզ։ Մտածում եք ինչո՞ւ եմ ես գոռում։ Ես էլի պատահական հայտնվել էի թռչող կղզիյում։ Դե ինչ ես սկսում եմ պատմել։ Ամեն ինչ սկսեց, երբ որ ես էլի ուզեցի գնալ կղզի հանգստանալու։ Ես գնացի նավով և որոշեցի ուղղակի գնալ քնեմ, իսկ մեկ ժամ հետո ես լսեցի ինչ-որ ձայներ։ Քանի որ ինձ հետաքրքիր էր ինչ ձայներ էին և գնացի նայեմ։ Ես դուրս եկա նայեցի կողքերս և ես տեսա ոչ, թե օվկիանոս այլ երկինք։ Օդը էլի էր քչանում և քչանում։ Ես գնացի արագ և վերցրեցի պայուսակը և թռա, բայց մեկել հենց թելը քաշեցի այնտեղից շորեր ընկան դեպի օվկիանոս։

  • Ա՜ա՜ա՜։- գոռում էի ես։

Ես ընկա դեպի օվկիանոս և, իսկ մի քանի ժամ հետո ես հայտնվեցի իմ քաղաքում, բայց նենց էր տեսքը ոնց որ ես լինեի մի հատ գյուղում։ Ես թաքուն նայեցի և տեսա այնտեղ ինչ-որ հնդիկների, որոնք տասը հատ խոզի խորոված էին անում։ Ես գնացի էլի թռա օվկիանոս և հետո նորից եկա հետ իմ քաղաք։ Ես հասել էի իսկականից իմ քաղաք, բայց համաիրա հաասել էի։ Ես հայտնվեցի իմ հայաստանում, բայց գյուղում և ինձ պետք եղավ ոտքով գնալ հետ տուն։ Ուզում էի գնալ էլի կղզի հանգստանալու, բայց չեմ կարող, որովհետև կարող է ես էլի հայտնվեի թռչող կղզիյում։

0 comments on “Թռչող Կղզին 2։ Նոր ԱրկածAdd yours →

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով