Առաջին Ուսումնական Շրջանի Ամփոփում

Ես Արենն եմ։ Սովորում եմ «Հյուսիսային դպրոցի» 3-րդ դասարանում։ Ուզում եմ պատմել ուսումնական տարվա մասին։ Իմ ձեռքբերումների և հաջողությունների մասին։ Առաջին ձեռքբերումը, որ կցանկանամ նշել դա իմ ծնունդն է։ Այս ուսումնական տարում մենք սովորեցինք գծիկով բաժանում,  հաշվել երկնիշ, եռանիշ և քառանիշ թվերի արտադրյալը։ Մայրենիից սովորել ենք բարդ բառեր, ածանցավոր բառեր և գտել ենք անծանոթ բառեր, որոնց մեջ կան նաև բարդ բառեր։ Մենք այս տարի գնացել ենք երկու ճամփորդության, Ջրվեժի արգելոց և երաժշտական թատրոն նվերների մասին։ Ես Ջրվեժի արգելոցում տեսա ջուր, որի մեջ չի կարելի մտնել և ընդհարապես չի կարելի լողանալ: Ես այնտեղ ծառերի վրա տեսա լիքը ռեբուսներ և մինչև հիմա մտածում եմ ո՞վ է դա նկարել, այդ բոլոր ռեբուսները շատ անհասկանալ էին: Գրած էր օրինակ Ա + Դ կամ Գ + Վ ու հենց այդ ռեբուսներն էին անհասկանալի դե ոչ մի ռեբուս ես չկարողացա հասկանալ, բայց մաթեմատիկական ռեբուները ինձ համար շատ հեշտ են։ Ինձ կինոթատրոնը մի փոքր վատն էր, որովհետև մեկ րոպե խոսում են յոթ, երեք կամ չորս րոպե երգում, բայց մեկ է ինձ կինոթատրոնը շատ դուր եկավ ու ես մինջև հիմա կինոթատրոնի ծիծաղալու մասերը հիշում եմ։

0 comments on “Առաջին Ուսումնական Շրջանի ԱմփոփումAdd yours →

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով